Jā, jā – ir pagājušas 180 dienas jeb tieši pusgads, kopš es pats iepazinu un „4×4 Centrs” interneta lapas lasītāji tika iepazīstināti ar bezceļu riepām Kumho Road Venture KL71 MT, ar kurām 33×12.5R15 izmērā tika aprīkots Nissan Patrol GR automobilis. Attāluma braukšanas izteiksmē tie ir 15000 kilometru pa visdažādākajiem ceļiem un bezceļiem. Pienācis laiks padalīties gūtajā pieredzē ar citiem.
Kopumā varu teikt, ka esmu ļoti apmierināts. Varbūt tāpēc, ka riepas patiešām nav sliktas, un varbūt tāpēc, ka pratu izdarīt pareizo izvēli tieši savam braukšanas stilam un vajadzībām. Jābrauc man ir daudz, un daudz kilometru paiet grants, asfalta un meža ceļos, kur pilnīgi pietiktu ar All Terain riepām. Road Venture KL71, kaut arī izskatās agresīvi (forši!), tomēr nav nekādas „smagā bezceļa” riepas, jo protektora bloki ir plati, ne pārāk dziļi un ne pārāk tālu novietoti viens no otra. Tas dod salīdzinoši labu vadāmību un mazu trokšņa līmeni uz ceļa, kas, ikdienā lietojot automašīnu, nav mazsvarīgi. Tajā pašā laikā kanāli starp protektora blokiem ir pietiekoši lieli, lai nenotiktu akvaplanēšana uz asfalta (neskatoties uz 12.5’’ jeb 305 mm riepas platumu!) un saglabātoes laba saķere meža ceļu peļķēs un uz lietavās izšķīdušiem grants ceļiem.
Iepazīšanās rakstā minēju, ka Kumho dubļu riepas labi slīd un izbuksē uz slapja asfalta. Tā tas bija tikai pašā sākumā. Vēlāk šāda parādība neatkārtojās, ko varu izskaidrot ar to, ka jauna riepa ir eļļaina, tāpēc pirmajos kilometros iespējams saķeres zudums uz slapja seguma.
Tajā pašā laikā bezceļos šī Kumho dubļu riepa spēja nodrošināt lielā un smagnējā Patrol’a virzību uz priekšu, kur All Terrain riepa to vairs nespētu. Pa izmirkušām pļavām ar KL71 MT braukt ir vienkāršāk par vienkāršu (vienkārši brauc!), turklāt aiz automašīnas nepaliek nekādas rises. Un vēl viens patīkams moments. Parasti dubļu riepas labi „rok”, bet diezgan slikti notur mašīnu garenvirzienā – ir tieksme slīdēt sāņus. Platie kanāli starp vidus un sānu blokiem automašīnu ar Kumho KL71 riepām ļoti labi tur mašīnu vēlamajā braukšanas virzienā. Tā, lūk!
Apkopojot iepriekš teikto, Kumho Road Venture KL71 MT plusi un mīnusi:

„+”

1. Komfortablas (mīkstas, nav pārāk skaļas) uz asfalta
2. Laba saķere uz cieta vai mīksta grants/zemes ceļa
3. Mīkstās gruntīs neveido rises (jeb veido mazākas kā citi MT protektori)
4. Labi notur automašīnu garenvirzienā.
5. Pieejami diezgan daudzos izmēros

„-”

1. Protektora dziļums jaunai riepai ir par 2-3 mm mazāks kā analogām citu ražotāju Mud Terrain riepām.
2. Smagā bezceļā un mālos droši vien zaudēs Cooper Discoverer STT, Yokohama Geolandar G001C MT un citiem nopietnajiem „dubļu racējiem”.
3. Piedodiet, bet citus mīnusus man pagaidām neizdevās atrast…

Edvīns Bauers
4×4 Centrs

Atslēgvārdi:

 

Raksts vēl nav komentēts

Pievieno pirmo komentāru!.

Pievieno komentāru