Sacensībās uz starta izgāja 109 tehnikas vienības no Latvijas, Lietuvas, Igaunijas un Krievijas sešās ieskaites grupās.

Rezultāti:

TR1 rezultāti
TR2 rezultāti
TR3 rezultāti
OPEN rezultāti
ATV rezultāti
Tūrisma ieskaite

Latvijas trofi-reidu čempionāts, tūrisma kausa izcīņas II posms, ATV 4X4 EURO CHAMPIONSHIP 2009 I posms un 4×4 FIA NEZ CUP 2009 I posms

Nolikums Latviešu valodā
pielikums Nr.2
pielikums Nr.3

Taurage 2008 Fotogalerija
Video no Taurage 2009

Viskuplākais dalībnieku skaits kā ierasts TR1 kategorijā 26 spēkrati ar vairākiem starptautiski atpazīstamiem sportistiem ierindā. Sīvākā spēkošanās izvērtās starp Latvijas TR1 klases līderiem Inta Freiberga ekipāžu un Vahura Rometa un Tomasa Karpa ekipāžām no Igaunijas sīvā cīņā ar nelielu pārsvaru tikai 14 punktu pārsvaru (439 pret 425) pārāka par visiem izrādījās Vahura Rometa / Reimo Koska / Mannama Urvo ekipāža, otro vietu izcīnīja Ints Freibergs Aldis Beķeris Igors Kaveckis Mārtiņš Spēks, vēl Latviju TR1 kategorijā pārstāvēja astoņas ekipāžas.

TR2 uz starta līnijas stājās 14 ekipāžas un nepārsēta palika lietuviešu ekipāža ar pilotu Mindaugas Raudoniu pie stūres, savukārt Latvijas pārstāvji Gundars Skudriņš / Normunds Bērziņš / Ēriks Goldbergs ierindojās trešajā vietā, bet Nila Bernāna pilotētais auto ierindojās astotajā vietā.
Arī prestižajā TR3 kategorijā uz starta izgāja 16 ekipāžas un neskatoties uz to, ka latviešu Viļņa un Aigara Zeizas vadītā automašīna piedzīvoja debiju Trofi sacensībās, pieredzējusī ekipāža pierādīja, ka pat nomainot ieskaites grupu (pagājušajā sezonā Vilnis un Aigars kļuva par Latvijas čempioniem un EURO 4×4 Championship uzvarētājiem TR2 klasē) un startējot ar pilnīgi jaunu spēkratu, viņi ir spējīgi uzvarēt ļoti spēcīgā konkurencē, aiz muguras atstājot Lietuvas ekipāžu ar pilotu Antanas Venckus, kā arī Edvīna Vansoviča / Andra Baloža vadīto auto.

Īpaši dramatiska izvērtās cīņa OPEN ieskaites grupā, kas šogad pirmo gadu izgājusi starptautiskajā apritē. Uz starta šajā kategorijā 14 ekipāžas tai skaitā trīs auto no Latvijas Jāņa Siliņa, Ivara Rozes un Armanda Ekerta automobiļi, kas attiecīgi izcīnīja ceturto, piekto un devīto vietu, taču vissīvākais duelis izvērtās starp divām ekipāžām no Igaunijas – Arveta Adsona un Urmo Novikova pilotētās ekipāžas pēc četrām papildsacensībām, vairāk kā desmit trasē pavadītām stundām, atrastiem 38 kontrolpunktiem, ekipāžas bija ieguvušas vienādu punktu skaitu un atradušas vienādu skaitu kontrolpunktu, un pirmās vietas likteni šoreiz izšķīra tas, ka Arveta Adsona vadītā ekipāža izrādījās ātrāka pēdēja papildsacensībā Orientēšanās zonā “MOLIS”.

ATV jeb kvadriciklu ieskaitē startam šoreiz bija gatavi deviņi dalībnieku pāri un veiksmīgāka šoreiz izrādījās pieredzējušie Nerijus Gurklis un Kestutis Didra, tikai par nieka desmit punktiem apsteidzot Vitatutu Gediminu un Saveru Laurinsaku, bet trešajā vietā atstājot jelgavniekus Mareku Mateiko un Vladimiru Zvinguli. Arī tūrisma ieskaites grupā, kurā pie starta tiek pielaistas standarta automašīnas, uzvara latviešiem Gustava Pogas un Uģa Strazdiņa ekipāžai.

Līdz nākamajam NEZ kausa posmam būs jāgaida līdz augusta beigās Igaunijā norisināsies sacensības Klaperjaht, taču jau pēc mēneša maija pēdējos datumos dubļu braucēji sacentīsies Latgales bezceļā Latvijas atklātā čempionāta Trofi reidos trešajā posmā Latgales Trofi.

Atstāj komentāru

Your email address will not be published. Required fields are marked *