4x4 Centrs Aptauja

“4×4 Centrs” pateicas visiem, kuri atvēlēja dažas minūtes izsūtītas aptaujai par “Tebras Ekspedīciju 2013”. Jāsaka, ka atsaucība bija negaidīti liela, mēs saņēmām vairāk kā 100 pilnībā aizpildītas anketas! Paldies arī par piebildēm un ierosinājumiem – mums tas ir svarīgi, lai „4×4 Centrs” pasākumi būtu iespējami saistošāki un kvalitatīvāki!

Lūk, ieskats aptaujas rezultātos

Lielākā daļa respondentu (38%) piedalās biedrības „4×4 Centrs” rīkotajos pasākumos vairākas reizes gadā, mazliet mazāk ir tādu, kuri to dara 1-2 reizes gadā vai vēl plāno piedalīties (attiecīgi 23 un 29%). 8% piedalās gandrīz katrā pasākumā.

“Tebras Ekspedīcijā 2013” “drīzāk piedalīsies” 20% respondentu un “noteikti piedalīsies” 15% aptaujāto, bet 34% izlems divu nedēļu laika posmā pirms pasākuma.

→ Lejuplādēt pieteikuma karti Tebras Ekspedīcijai

Aptuveni zinot „4×4 Centrs” pasākumu auditoriju, nebija lielu pārsteigumu attiecībā uz pasākuma formātu. Tūrisms šoreiz ir triumfējis – standarta automašīnu grupa vēlētos braukt 46% aptaujāto, bet bezceļa „šturmēšanu” ar sagatavotu auto izvēlētos 30% respondentu. 18% vēlētos leģendas un orientēšanos un tikai 6% – kailu tūrismu ar uzsvaru uz apskates objektiem. Tad nu lai “Tebras ekspedīcija 2013” ir kā ekspedīcija (tūrisms), bet leģendas noteikti sarūpēsim kādu citu reizi!

Respondentu 4×4 auto sagatavotības līmenis pārsvarā ir „lielāka diametra riepas, vinča un neliels piekares/virsbūves lifts” (41%), seko „kā no rūpnīcas” (23%), „ir atbilstošas riepas” (15%) un „īsts kaujas aparāts, bet ar tehnisko apskati” (14%). 4% no tiem, kas piedalījās aptaujā nemaz nav džipa.

Pasākumu dalībnieku automašīnas. Šeit arī lielu pārsteigumu nav. 1.vietu ar rezultātu 20% ieņem dažādu modeļu Toyota Land Cruiser (t.sk.8% ar LC120), 2.vietā (kas tomēr ir pārsteigums!) Mitsubishi Pajero (17%), trešajā Nissan Patrol (16%). Tad seko Jeep Cherokee (5%), dažādi Suzuki (4%) un visi pārējie.

Un noslēgumā – daļa no respondentu izteiktajiem priekšlikumiem, vērtējumiem un komplimentiem…

Galvenā doma ir aizbraukt no ikdienas un nedaudz pamīcīties pa dubļiem, paskatīties kā citiem veicās, arī apskatīt interesantas vietas un lietas. Vienīgais kas ierobežo, ja vienā dienā jāveic vairāk kā 400 km, tad tas jau pārvēršas par darbu un izklaide paliek nogurdinoša.

Vairāk dubļu mazāk izcirtumu.

Sadalīt dalībniekus iespējami mazākās grupās,lai būtu ciešāks kontakts starp dalībniekiem un pasākums noritētu raitāk.

Arī tagad bezceļi pasākumi priekš manis ir interesanti un aizraujoši, tāpēc arī piedalos pastāvīgi.

ieteikumi… hmm.. varbūt var kontrolpunktos iekļaut leģendāro Tebras 3L burku, līdz kurai tā ari nau sanācis gadu gaitā tikt 🙂

tikai vienu reizi esmu piedalījies, pagaidām nav ko ieteikt. tā turpināt 🙂

1. tuvāk Latvijas centram 2. pēc iespējas lētāki – tātad obligātais maksājums par minimumu, savukārt visas ekstras – pusdienas, naktsmītnes, suvenīri u.t.t. – par atsevišķu samaksu 3. starts un finišs vienā vietā – ja tiek uz piekabes vests bezapskates kaujas aparāts

Mēģināt pierunāt, lai brauc daudz veco dalībnieku …:)

Vairāk interesanta bezceļa objektu, mazāk kilometru uztīšanas pa grants ceļiem! Tomēr bez bamperu atstāšanas starp celmiem, ūdens iesūkšanas dzinējā, tiltu atstāšanas grāvjos u. tml.

Būtu jauki, ja dalības maksa būtu mazāka, tad dalībnieku skaits pieaugtu.

būtu noīrējis Jūsu piedāvāto džipu, lai piedalītos pasākumos, jo manējais ir uz garantijas un t.l. bet vispār esiet kolosāli ļaudis un visu gaišāko Jums un Jūsu biznesam!

Interesē ekspedīciju tipa pasākumi (arī uz ārzemēm).

Jūs rullējat 🙂

Aktivitātes kurās punktiem ir GPS koordinātes! Pusdienlaikā varētu būt kāds kopīgs ēdiens, piemēram Soļanka, tēja utt. Būtu jauki, ja var izveidot maršrutu kas ir vairāk kā Expedition (nav pa apli) bet kopumā ir jau forši 🙂

Viss super, pietrūkst laiks visur piedalīties…

Jau kuro gadu “veicās”,kā labs pasākums, tā manis nav Latvijā!!!!! Man patīk leģendas,tas ir mans subjektīvais viedoklis, plus orietēšanās apvidū ar alkšņos neiebāztiem kontrolpunktiem, lai kaujas aparātam nav noplēsti visi sāni, kas atkal jāpucē, labāk to naudu ieguldīt 4×4 centrā,nevis poļu spakteļu rūpnīcā par to der Tev palauzīt galvu:) kas grib plosīties tuvākā purva forsēšana ar tauvu āstē, lai nav jānirst pie āķa piekabināt :)))))

“Tebras Ekspedīciju” nevajadzētu viedot kā sporta pasākumu – tad tā zaudēs savu šarmu. Viss pārējais vienmēr ir bijis pat ļoti labi!)

Viss ir ok! Dažreiz kategorijā Ekspedīcija 1 gan gribētos vairāk dubļu utml. Tebrā jau esmu piedalījies 2x, tāpēc šogad nebraukšu. Domāju vairāk par Līčupes krastiem.

Mozhet bit pridumat kakie nibud sportivnie sorevnovanija po priezdu na bazu? Skazhem, turnir po nousu! tennisu! futbolu!

Dalības maksa ir paaugsta,bet,zinot,ko aizņem trases sagatavošana un izmaksas,ir OK. Viss ir atkarīgs no organizātoriem,vai spēs ieinteresēt un iesaistīt visus pasākuma dalībniekus.

Vajadzetu organizet kadu lielaku pasakumu, piemeram ekspediciju uz Krieviju vai ES valsti

Nu ko – lai mums kopā daudz priecīgu brīžu!

Biedrības “4×4 Centrs” vārdā – Edvīns Bauers

Atstāj komentāru

Your email address will not be published. Required fields are marked *