Laiks skrien vēja spārniem, un ir pagājis jau mazliet vairāk nekā gads, kopš “4×4 Centrs” Toyota HiLux automašīna tika pie jaunām General Grabber AT 235/85R16 riepām. Ir pienācis laiks izdarīt secinājumus.
Uz īsu brīdi ziemā bijām uzlikuši arī ziemas riepas, bet nu jau naglotās riepas ir nomainījušās atpakaļ uz General Grabber AT. Kāds gandarījums un bauda atgriezās džipa vadīšanā! Atkal ir saķere, atkal ir vadāmība, bet slapjā laikā ir jāpiedomā – vai tiešām ir slapjš?
Riepas vairs nav “pirmā svaiguma”, taču nodilums pie nobrauktajiem 35 000 km ir samērā mazs, ņemot vērā 80% braukšanu pa asfaltu. Protektora atlikums vēl ir vairāk par 7 milimetriem, kas nozīmē, ka 50 tūkstošu noskrējienu varēs sasniegt bez bažām. Pēc ziemas riepām, ar kurām izdevās pamīcīties pa tīro asfaltu vairākas nedēļas jeb aptuveni 1500 km, Grabber AT parādīja visas savas stiprās puses.
Saķere vienkārši lieliska – gan uz asfalta, gan grants ceļos. Lietus laikā ūdens tiek izspiests ar tādu intensitāti, ka nevar manīt akvaplanēšanas pazīmes. Arī noturība līkumos ir pietiekama un riepas ir pelnījušas uzslavu par īso bremzēšanas ceļu.
Vislielākās Grabber AT ugunskristības notika „6 stundu” izturības sacensībās apvidus automašīnām, kur šīs riepas ar Toyota Hilux automobili pildīja trases apkalpošanas un evakuācijas funkcijas. Lai viss būtu tā pa īstam, iepriekšējā dienā bija salijis lietus, kas karjeru padarīja dubļainu un puņķainu. Ieraugot šādas riepas, daudzi viegli smīkņāja un vēlējās redzēt, pēc cik metriem šajā sarežģītajā trasē auto iesprūdīs. Bet nekā nebija! Grabber AT ne tikai brauca pa trasi, bet pat spēja virvē atvilkt līdz finišam avarējušos džipus.
Ideāla riepa gandrīz visiem dzīves gadījumiem ar pietiekami augstu nodilumizturību. Ideālas saķeres un vadāmības apvienojums uz dažādiem segumiem. Viena no retajām, kura spēj automobili noturēt uz ceļa arī ziemā. Pieejama daudzos izmēros. Rekomendējam ikvienam, kam jābrauc pa ceļiem ar dažādu segumu visos laika apstākļos – Grabber AT jūs variet uzticēties!
Teksts un foto: Gabriels Žīgurs („4×4 Centrs”)