Zemāk mazliet no Toyota preses relīzes.
2012. gada Hilux ir ievērojami uzlabots salons ar izsmalcinātu dizainu, kas apliecina pikapa kā dzīvesstila auto lomu. It visur salonā ir uzlabota materiālu kvalitāte un vieglajiem auto raksturīgs komforta līmenis.
Jauns paneļa dizains ar horizontālu centrālo mērinstrumentu bloku uzsver salona plašumu un ietilpību. Tajā ir iekļauta Toyota Touch, multimediju sistēma ar krāsainu 6,1” skārienjutīgo ekrānu.
Ir ievērojami paaugstināta kvalitātes izjūta, salonā izmantojot tumšāku toņu apdares materiālus ar labāku krāsu noturību un pievienojot sudraba krāsas dekorus.
2012. gada Hilux modelim ir pilnībā pārveidota priekšdaļa līdz A statnim: jauns dzinēja pārsegs, radiatora reste, priekšējie lukturi un priekšējais buferis. Automobiļa profilu uzsver jauna dizaina priekšējie un aizmugures spārni, jaunie 15” un 17” vieglmetāla diski un jaunie sānu spoguļi.
Lai izteiktāk nodalītu “darba zirga” un “atpūtas” versijas, 2012. gada Hilux ir pieejami četri aprīkojuma līmeņi: DLX, jaunais DLX+, SR un SR+. Pilnīgi jaunais DLX+ aprīkojuma līmenis ir pieejams ar 4×4 2,5 l D-4D dzinēju ar manuālo pārnesumkārbu un Extra Cab un Double Cab kabīnēm.
Piedāvājot divu veidu virsbūves, divus dzinējus un manuālo vai automātisko pārnesumkārbu, šis Eiropai paredzētais Toyota pikaps spēs apmierināt visplašākā profesionāļu un privāto klientu loka prasības.
Degvielas patēriņš kombinētajā ciklā ir samazināts par 1,0 l/100 km līdz 7,3 l/100 km, bet CO2 izmeši par 25 g/km līdz 194 g/km. Pateicoties dīzeļa cieto daļiņu filtra (DPF) izmantošanai, gan 2,5 l D-4D, gan 3,0 l D-4D dzinēji tagad atbilst EURO V prasībām.
Toyota Motor Thailand un Toyota South Africa Motors izgatavotais 2012. gada Hilux būs pieejams 36 Eiropas un vairāk nekā 135 pasaules valstīs. Jaunā Hilux tirdzniecība Latvijā tiks uzsākta novembrī. Cena sākot no LVL 18 200.