TR3 klases pārstāvji:
Vilnis Zeiza/Aigars Zeiza. Auto: Pašbūvēts alumīnija rāmis, Nissan Patrol dzinējs, Laplander tilti
Edvīns Vansovičs/Artūrs Melnis. Auto: Pašbūvēts metāla rāmis, Toyota LC70 dzinējs, Laplander tilti
OPEN klases pārstāvji:
Arnis Namajuns/Mārtiņs Seržants. Auto: Suzuki Jimny, Suzuki Vitara 2.5 V6, Mercedes G tilti
Ints Freibergs/ Aldis Beķeris. Auto: Mercedes G, 2.5 Tdi 300 Zs!
Armands Apsītis/Agnis Asmis. Auto: Nissan Patrol, Mercedes G tilti
Nikolajs Boicovs/Nils Bernans. Auto: Samurai, 1.9 Tdi, Mehāniskā vinča.
Vēlos pieminēt, ka latvieši sev un poļiem ir sagādājuši pārsteigumu. Visi (izņemot Zeizu) savas mašīnas ir speciāli sagatavojuši tieši šai Polijas sacensībai. Piemēram – Freibergs no sava 2.5 dīzeļa ir ‘’izspiedis’’ 300 Zs un uzstādījis AMG automātisko kārbu. Armands ir vēl vairāk atvieglojis auto. Namajuns 100 Zs motora vietā ir ielicis 170 Zs motoru un uzbūvējis divmotoru elektrisko vinču (ļoti ātru), kā arī uzstādījis 37 collu Bogger riepas! Boicovs uzstādījis 35 collu Simex riepas.
Sacensības notiks ļoti kalnainā apvidū, un Latvijas ekipāžām tas ir jauns izaicinājums. Būs jāpārvar dažādi slīpumi, krietni vairāk kā pierastie(!) 45 grādi. Šā iemesla dēļ pašiem poļiem mašīnas ir platas un zemas. Interesanti, ka Eiropas lielajās sacensībās nav noteiktu Tehnisko noteikumu. Riepu ierobežojumi nav, motori, tilti, transmisijas bez ierobežojumiem. Ieskaites kategoriju nosaka vičas tips. Ja mehāniskā vai hidrauliskā – tad lielā (Extreeme) klase, ja elektriskā – tad mazā (Adventure) klase. Visas Latvijas ekipāžas piedalīsies Extreeme klasē, izņemot Arni Namajunu, kurš brauks Adventure klasē.
Šobrīd uz sacensībām pieteikušās:
Extreeme – 45 dalībnieki
Adventure – 15 dalībnieki.
Vēl piedalās ciemiņi no Vācijas un Zviedrijas.
Sacensību formāts – braukšana pa ierobežotu trasi un kontrolpunktiem, kā arī leģenda.
Dalības maksa no ekipāžas ir 800 Eur.
Vairāk par šo pasākumu var uzzināt mājaslapā magamtrophy.pl .
Teksts: Arnis Namajuns