4x4centrs.lv

Esiet sveicināts, Viesis
Lietotājvārds: Parole: Atcerēties mani

TĒMA: TR2 un TR1 klase.

Re:TR2 un TR1 klase. 11 gadi 8 mēneši atpakaļ #2830

  • martini_zupa
  • ( Lietotājs )
  • COM_KUNENA_LIB_AVATAR_TITLE
  • Bezsaistē
  • Seniors
  • Posts: 64
  • Karma: 2
Lab, ne tā piegāju lietai mazliet. Diskusiju par hidrauliku atliekam uz nākamo soli, sāksim ar pamatiem. Iespējams apskatot situāciju tikai loģiska liksies hidraulikas paturēsana. Jebkurā gadījumā - nobrauksim Ērgļu posmu, atjēgsimies, un tad ari ir īstais laiks saregulēt lietas.
Diskusijās var piedalīties tikai reģistrētie lietotāji.

Re:TR2 un TR1 klase. 11 gadi 8 mēneši atpakaļ #2833

  • zozo
  • ( Lietotājs )
  • COM_KUNENA_LIB_AVATAR_TITLE
  • Bezsaistē
  • Eksperts
  • Posts: 130
  • Thank you received: 2
  • Karma: 6
Manuprāt problēma nav konkrēti vai tā ir hidraulika vai mehānika, bet gan pašas vinčas instalēšanas veidā. Cik nu es saprotu no hidrauliskās vinčas uzstādīšanas, tad tur ir jāizdara tādas pārbūves kuras pēc TN nav atļautas TR1 klasē. Mehāniskās vinčas arī nebūt nav tikai no rūpnīcas, bet ja vecāko gadagājumu auto pārsvarā pie sadales kārbas bija iespēja instalēt jaudas noņēmējus vinčai, tad uzlikt šim auto rūpnieciski ražotu agregātu nevajadzētu būt problēmai. Manuprāt pilnīgi pietiek ar līdzšinējiem TN, tikai tie ir jāievēro. Būtu interesanti un lietderīgi uzklausīt TR1 braucēju, kuri lieto hidro, viedokli.
Diskusijās var piedalīties tikai reģistrētie lietotāji.

Re:TR2 un TR1 klase. 11 gadi 8 mēneši atpakaļ #2835

  • Reinis
  • ( Lietotājs )
  • COM_KUNENA_LIB_AVATAR_TITLE
  • Bezsaistē
  • Eksperts
  • Posts: 142
  • Karma: 3
zozo
Kapēc domā ka ir neatļautas pārbūves. kloķenes galā uzlikts zobrats un pieslēgts hidrosūknis. vairāk nekas netiek darīts.
Diskusijās var piedalīties tikai reģistrētie lietotāji.

Re:TR2 un TR1 klase. 11 gadi 8 mēneši atpakaļ #2836

  • VentC
  • ( Lietotājs )
  • COM_KUNENA_LIB_AVATAR_TITLE
  • Bezsaistē
  • Eksperts
  • Posts: 148
  • Karma: 5
Protams par Camupu hidro ir labāka, kaut jaunie modeļi jau ir OK, bet liekot krutos Varnus, kas paredzēti darbībai zem ūdens un ar nenormāliem ātrumiem tukšgaitā tik radikālas starpības nebūs. Varētu pat pastrīdēties par drošumu un kas dos lielāko svara pieaugumu. Tāpēc nedomāju ka ir vērts ko mainīt.
Nu bet elektrisko vinču viennozīmīgi nedrīkst uzstādīt pie \"orģinālās elektrosistēmas\". Manuprāt Te ir jātaisa izmaiņas TN, jo galvenie elektrosistēmas komponenti IR akumulators, ģenerators un vadi, kam pieslēgt tādu mega slodzi nav paredzēts!
Diskusijās var piedalīties tikai reģistrētie lietotāji.

Re:TR2 un TR1 klase. 11 gadi 8 mēneši atpakaļ #2837

  • zozo
  • ( Lietotājs )
  • COM_KUNENA_LIB_AVATAR_TITLE
  • Bezsaistē
  • Eksperts
  • Posts: 130
  • Thank you received: 2
  • Karma: 6
laikam neesmu pietiekoši skaidri izteicis savu domu, īsāk sakot, man liekas, ka šo jautājumu vajadzētu lemt tehniskajam komisāram uz vietas novērtējot vai a/m atbilst klases noteikumiem, vai ne.
Diskusijās var piedalīties tikai reģistrētie lietotāji.

Re:TR2 un TR1 klase. 11 gadi 7 mēneši atpakaļ #2989

  • indoo
  • ( Lietotājs )
  • COM_KUNENA_LIB_AVATAR_TITLE
  • Bezsaistē
  • Iesācējs
  • Posts: 12
  • Karma: 0
Ja jau diskusija par vinčām...tad kaur ir problēma...mehāniska-hidrauliska, aizliedzam abas...paliek tikai elektriskā un miers...
Diskusijās var piedalīties tikai reģistrētie lietotāji.
Lapas ielādes laiks: 0.250 sek.
Darbina Kunena